تعمیرات مبل

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

تعمیرات مبل

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

کاور مبل ژلاتینی چیست؟

در دنیای مدرن امروزی نوع دیگری از رومبلی‌ها در دسترس هستند که با نام روکش ژلاتینی، ژله‌ای، طلقی، شیشه‌ای و پلاستیکی شناخته می‎شوند. روکش مبل ژله ای از پلیمر pvc ساخته می‎شود که بسیار شفاف و انعطاف‌پذیر می‎باشد. در واقع این روکش‌ها به شکل طلق‌های نرم و شفافی هستند که آماده نیستند و در واقع مطابق شکل و سایز مبل شما برش خورده و نواردوزی می‎شوند. این روکش گزینه‎ی بسیار خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت با بچه‎های کوچک است.

مزایای کاور مبل ژلاتینی سهولت در تمیز کردن آن میباشد. کاور مبل ژلاتینی طلق های نرم و شفاف یا به اصطلاح شیشه ای از جنس pvc میباشند که طبق شکل مبل و صندلی شما پس از الگوبرداری برش خورده و دور تا دور آن نواردوزی میشود. شما با بهره گیری از پیراهن یا کاور مبل ژلاتینی (طلقی یا ژله ای) ضمن داشتن تمیزی و محافظت ازمبل، نمای زیبای مبلمانتان را هم دارید و نه تنها با کشیدن کاور ژلاتینی از زیبایی آن کاسته نمیشود بلکه دو عمده نیزمی گردد. 

 

مزایای روکش مبل ژله ای

محافظ عالی

مطمئنا مبلمان از جمله بزرگ‌ترین قطعات دکوراسیون خانه است که معمولا هزینه‌ی بالایی برای خرید آن پرداخت می‌شود. محافظت و نگهداری از مبلمان می‌تواند در افزایش طول عمر و دوام مبل تاثیر بسزایی داشته باشد. رومبلی، همانطور که از نامش نیز مشخص است، به عنوان لایه‎ی محافظتی بر روی قطعات مختلف مبلمان قرار می‌گیرد و از آن‌ها محافظت می‌کند. این گزینه زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که شما بچه‌ی کوچکی در خانه داشته باشید یا اینکه زیاد از مبلمان‌تان استفاده می‌کنید. مثلا یک لکه جوهر آبی رنگ روی مبل در زیبایی آن تاثیر زیادی خواهد گذاشت و می‌تواند برای شما بسیار آزاردهنده باشد. روکش‌های ژله‌ای از نفوذ هر گونه گردوغبار و مایعات به سطح مبل جلوگیری می‌کنند و شما دیگر نباید نگران ریختن آب، قهوه، چای یا هر گونه غذا و چربی روی آن باشید.

ضدخش

همانطور که گفتیم روکش مبل ژله‌ ای از جنس پلیمر pvc است و خاصیت این پلاستیک این است که ضدخش بوده و مقامت بالایی دارد. معمولا لبه‌ها و پایه‌های چوبی مبل همیشه در معرض خط و خش قرار دارند. روکش ژله‌ای از آسیب دیدن طرح چوب مبل‌تان جلوگیری می‌کند و به این ترتیب طول عمر مبل را بالا می‌برد.

بی‌خطر

پلاستیک تهیه شده از پلیمر pvc کاملا غیر سمی است و ضرری برای سلامت افراد ندارد. معمولا از این پلاستیک در لباس‎های کودکان نیز استفاده می‎شود که همین تضمینی برای بی‌خطر بودن آن است.

حفظ ارزش مبل

معمولا روزهای پایانی سال بیشتر خانواده‌ها به دنبال تغییر دکوراسیون و ایجاد تحولی جدید در فضای زندگی‌شان هستند. خرید مبلمان جدید اولین گزینه‎ای است که اکثر ما در این مواقع به سمت آن می‎رویم. از طرف دیگر در سالهای اخیر خرید و فروش مبلمان دست دوم بسیار محبوب شده است. برای همین بیشتر افراد به دنبال روشی برای نگهداری از مبلمان خود هستند که به هنگام فروش زیاد از ارزش آن کم نشود. روکش مبل ژله ای ارزش مبل را حفظ می‌کند و باعث می‎شود کمترین آسیب به مبل شما وارد شود.

طراحی جدید

برخلاف رومبلی‌های پارچه‎ای که اکثرا مادربزرگ‎هایمان از آن‎ها استفاده می‌کردند، روکش‎های ژله‌ای تقریبا شفاف و نامرئی هستند و طرح و نقش مبلمان شما را مخفی نمی‌کنند. شما به کمک آن‌ها می‌توانید طراحی زیبای مبلمان خود را به نمایش بگذارید و از آن لذت ببرید.

سهولت در تمیز کردن

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کاور ژله‎ای هیچ گونه ماده‌ای را از خود عبور نمی‌کند و در صورت کثیفی شما می‌توانید فقط با کمک دستمال نمدار سطح آن را تمیز کنید.

ضدآلرژی

واقعیت این است که مبلمان مخصوصا نوع پارچه‎ای آن، اکثرا گردوغبار و انواع آلرژن‌ها مثل شوره سر یا موی حیوانات خانگی را در خود متراکم می‌کند. همه‎ی کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، معمولا به دنبال راه‌هایی برای دفع مو و شوره سر حیوانات از مبلمان خود بوده و همیشه با این موضوع درگیر هستند. روکش مبلمان ژله‌ای برای این منظور فوق‌العاده ایده‌آل است و شما خیلی راحت می‌توانید هر گونه آلرژن را از سطح مبل پاک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.