تعمیرات مبل

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

تعمیرات مبل

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

رویه کوبی و تعمیر مبل استیل

اگر مبلمان شما استیل است و قصد تعمیرو تعویض رنگ و پارچه و فوم و اسفنج آن را دارید و میخواهید اطلاع بیشتری نسبت به جنس آن داشته باشید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای تعمیر مبل استیل اگر مبل شما نیز به رنگ داشته باشد یعنی اگر خط و خراشی و یا میخواهید رنگ آن را تعویض کنید و با پارچه مبلمان خود ست کنید نیاز است که رنگ مبل خود را تعویض کنید.

در مرحله رنگ کاری چهار مرحله صورت میگیرد که ابتدا سمباده کاری می شود و سپس بتونه کاری و در مرحله سوم رنگ آستری و در مرحله آخر رنگ اصلی زده می شودانتخاب رنگ به سلیقه شما می باشد. 

 

تعمیرات مبل تهران با رنگ های ازجنس ایتالیای و ترکیه ای با ضمانت و رنگ دلخواه شما که عبارتند از رنگ سفید قهوه ای سفید استخوونی فندقی صدفی کرم استخوونی و…آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

رویه کوبی مبل استیل 
در رویه کوبی مبل استیل پس از اندازه گیری و برش خیاط پارچه به دست رویه کوب می رسد و شروع به رویه کوبی با استاپ منگنه میکند.رویه کوبی یک کار تخصصی است پس باید به دقت انجام شود.جنس و رنگ پارچه به سلیقه مشتری می باشد که میتواند به دلخواه انتخاب کند.

تعمیرات مبل تهران با افراد متخصص و مجرب در رنگکاری خیاطی و رویه کوبی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین فوم سرد شرکتی  و اسفنج 35 کیلویی  با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای اطلاع بیشتر و برآورد هزینه تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.