تعمیرات مبل

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

تعمیرات مبل

رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین

پالت چوبی

پالت چوبی که ساخته شده از تخته های چوبی متصل به هم می باشد به صورت وارداتی همراه با کالاهای لوکس و به عنوان بسته بندی این کالاها وارد کشور می شود. علت محبوبیت و استفاده زیاد از آن تحمل بار در ظرفیت های بالا می باشد. به طوری که برخی از انواع آن تحمل وزنی تا حدود ٢٥٠٠ کیلوگرم را دارا می باشد.

امروزه به دلیل مجهز بودن کارخانجات تولیدی به لیفتراک و بسته بندی کالا ها و جهت حمل و نقل آسان بار در انبار ها وجود پالت چوبی ضرورت پیدا کرده است. این کالا برحسب نیاز و کارایی به دو دسته ی: یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی می شود. علت این تقسیم بندی در قیمت و تحمل بار آن ها می باشد.  

این کالا که در انبار ها به صورت دائم جهت جابجایی استفاده می شود، باید از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار باشد و طول عمر بالای آن در انبار باعث مقرون به صرفه بودن آن می گردد.

پالت چوبی یکبار مصرف قاعدتا برای یک بار جابجایی استفاده می شوند و باید قیمت پایین تری نسبت به مدل چند بار مصرف داشته باشند.

پالت به صورت وارداتی همراه با کالاهای لوکس به عنوان بسته بندی کالا ها وارد کشور می شود. این واحد، ارائه کننده ی انواع پالت چوبی نو و پالت دسته دوم می‌باشد. همچنین توجه کنید که پالت های دست دوم تعمیر شده و در حد نو می‌باشند. به طور کلی قیمت پالت به ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد. قیمت های ما با توجه به تنوع محصولات مناسب می‌باشند.

ما آمادگی همکاری با تمامی کارخانه های تولید دارو و پتروشیمی و … به منظور خرید یا فروش پالت را دارا می‌باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.